Thursday 27 October 2011

Panggilan hati.....

Assalammualaikum readers....

Tajuk entry kali nie xda kene mengena dgn cinta or what-so-ever to do with it e/though ada word *hati* kat belakng ayat...TETAPI...tajuk ini lebih kepada keinsafan rasa hati yg ingin melihat dan merasai dgn lebih dekat 1 tempat yg di kenali sbg "Tanah Suci Mekah".....

Rata2 blog yg aku baca...pengalaman org yg aku dgr..gambar yg aku lihat sangat2 cukup membuat'n hati aku rasa terpanggil untuk pergi ke sana..tipu la kalau korg kata korg x ada simpan cita-cita..angan-angan or impian nak menjejakkan kaki kat sana kan..

Jadinya tanpa perlu aku nak berceloteh panjang..jom kita tgk kebesaran dan keindahan Bumi Suci Allah ini walaupun gambar2 nie aku ambil dari Google Image je...
*Terima Kasih Google..tanpa mu x siap lah esaimen-tutorial-tesis sy..ok-melalut..facepalm..=.=*







Cantikkan...cantikkan...haaaa...tgk gbr je gila rasa teruja nak pergi tapi tue lah..when comes to the money..terpaksalah simpan hasrat tue kemaih-kemaih dalam hati...dan berdoa harap2 ada peluang nak pergi together with my parents...huhu....amin.....

One of my lecturer yg dah pergi...based on pengalaman dia..dia cakap nak tau peluang kita nak pergi Mekah tue cepat or lambat..

"Kalau kita minum air zam-zam tue dan rasa manis...maksudnya cepatlah kita pergi Mekah...kalau rasa payau meaning lambat lagi la tue...."

Hah..apa lagi..pegi la try minum air zam-zam...kot2 rasa manis ke...ehe...

P/s:Untuk jemaah haji yg pergi ke Tanah Suci...semoga selamat pergi...sampai..dan pulang....


No comments:

Post a Comment