Sunday 6 November 2011

Pengorbanan sy....

Assalammualaikum........^____^

1st of all...SELAMAT HARI RAYA AIDILADHA...

2nd....Ini lah pengorbanan aku...apa yg aku korban'n?

1. Korban'n masa
2. Korban'n duit
3. Korban'n tenaga
4. Korban'n idea
5. Korban'n perasaan gembira ketika hari raya..
6. Pendek kate segala macam pengorabanan yg harus di tempuhi untuk siapkan INI....

Ya...INI....menangis aku...ketawa aku...sedih aku...semua kerana INI....

-
-
-
-
-
-
Taaadaaaaaaaa..


...Tesis kebanggaan anak En Ramli siap jua akhirnya...

Setelah menempuh hujan-badai-onak-duri...akhirnya...aku berjaya juga siap'n tesis aku dan insyaAllah aku harap markah utk tesis aku nie dpt layak'n aku utk ke VIVA dan grad dgn jayanya.....Doa kan aku n kawan2 aku ea korang...huhu...

P/s: Separuh beban aku da settle...skang nie tggu nak VIVA je...hope everything goes well....wish me luck...=)





No comments:

Post a Comment