Saturday 18 February 2012

New Princess in Family!!

Assalammualaikum......

Hai peeps..
Waa..da lame rsenye aku xupdate blog nie eh..
Nak wish tahun baru pun da lepas..aish..

Ape2 pun aku just nak cite psl tajuk di atas ea..

Tanggal 27012012 seorang baby seberat 3.5 kg yg telah overdue dri tarikh sepatutnye lahir telah selamat dilahirkan..
Mak aku kate kulit ikut aku...idung ikut aku mse kecik..eh??

Sian akak aku beranak sorg2 sebab hospital tgh renovate..xsempat abg ipar aku nak masuk teman tau2 da beranak..haha..

Nie la dia princess kesayangan Tok Mak n Tok Ayah dia....

-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-

Amacam..lahir2 rambut da lebat cenggini...ko ade??
(sebelum dicukur rambutnya...)

-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-

Selepas dicukur rambutnya....aish...


Ini lah beliau...after 2 weeks brainstorming..nama dipilih di reject bapaknye byk kali..last2..
Areesa Humairah nama di beri yg bermaksud...

*Si pipi merah yg berazam kuat...*

Hah kau..nama anak2 zaman le nie..kemain ko..tp xpe..asal'n maksud sesedap name..
Ye dok...huehue

Dan last sekali....nie la die bodyguard Humairah yang sgt garang bile dgn aku..
Dgn org lain die xgarang..elok je gelak2..sentap aku..mentang2 aku bukan calon pilihan makcik yg baik..
Huh!!!

Adam Miqhael & Areesa Humairah

Sepasang...sepasang..hoyeaaah..Mission Accomplish...hahaha

P/s: Aku nak letak name Maimunah tp akak aku reject mentah2...sedih aku...T_______T


No comments:

Post a Comment