Tuesday 7 August 2012

NEW BIZ!!

*sticky post 3 days*

..Tolong scroll down utk entry baru..

Assalamualaikum...

Orait..orait..as i said in my previous entry yg aku ade bisnes bru selain dri jual baju tue kan..haaaa..nie la die nye ha......

Jeng
.
.
.
.
.
.
Jeng
.
.
.
.
.
.
Jeng
.
.
.
.
.
.
Taaaaaadaaaaaa
.
.
.
..

.
.
.
PRODUCT CATALYST

Korang sure pernah dgr pasal produk nie kan...product nie mostly bahan die dri virgin coconut oil yg mmg terkenal dgn khasiatnya..as a user..yes..u heard me..aku da gune da produk nie..mmg sgt2 bagus..ye la..kulit aku nie problem sikit almaklumle kulit org kaye (mak aku kate)..xleh pakai sebarangan produk kang xpasal2 gatal n naik ruam..

So first time aku try, alhamdulillah kulit aku licin n lembut..liang2 pori aku yg mmg ketara nampak pun dah kurang da..i like..i like..i like..sape2 yg kenal aku sure tau kulit aku dlu cmne..huhu..

If korg nak..boleh la order kat aku ea..boleh email aku kat
bubu_az@yahoo.com.sg or inbox kat FB

Nie antara product yg aku jual..

BESTSELLER!!!!

VCO SOFT GEL
 Harga: RM 39.90 (x termasuk postage)

Postage:
 Semenanjung: RM6
Sabah/Sarawak: RM9
VCO PURE OIL


Harga: RM 39.90 (xtermasuk postage)

Postage:

Semenanjung: RM6
Sabah/Sarawak: RM9

 Minyak kelapa dara adalah minyak kelapa yg diproses tanpa penggunaan haba @ kimia di mana struktur asal dlamannya dapat dikekalkan seasli-aslinya.

Khasiat-khasiatnya:
- menyokong fungsi sistem imunisasi & sistem metabolik yg si...hat
-mengurangkan berat badan
-menyediakan satu sumber tenaga segera
-memudahkan penghadaman & penyerapan zat makanan
-membantu mengawal kencing manis, osteoporosis
-melembut, melicinkan kulit, menentang penuaan pra-matang & pengerutan kulit
-mencegah jangkitan bakteria, virus & kulat (termasuk yis)
-mengurang risiko kanser
Actually CATALYST nie ade byk produk g..tp kalo korg nak product2 lain aku boleh tlg oderkan..

10 choices available: Virgin Coconut Oil (VCO) in Softgel/ Pure Oil, Men Vita, Femme Vita, Mexorea, Hair Treatment, Hair Revitalizer, Mindstar, Natural Fiber Drink, Premium Collagen
 Amacam...nak kulit yg putih bersih n lembut mase raya nanti?
Boleh la cuba product nie..insyAllah muke anda akn lebih elok selepas nie..x caye?dah ramai yg gune baik lelaki mahupun perempuan..
Ini antara testimoni org yg da gune..




Hah..nie bru sikit..ade byk g testimoni..boleh tgk kat FB sy album CATALYST..
Apa tunggu lagi..!!!!!



No comments:

Post a Comment