Wednesday 15 August 2012

Pengalaman pakai Pad Herba..

Assalamualaikum.....


Kat sini aku nak cite pasal pengalaman aku pakai PAD HERBA..ye la..nak jual kat org kne la try dulu..ye dok..karang org tanye itu ini itu ini mau ternganga nak jawab..

Actually aku bru je pakai 2,3 ari lepas..so far aku pakai ok lah..dengan permukaannya yg lembut mmg sgt2 selesa utk pakai..satu lg..pad nie ade bau herba..bile korg bukak je die punye bungkusan tue mmg keluar la bau2 herba die..so xperlu risau lagi psl bau2 yg kurang menyenang'n time  tgh period tue..huehue..



Nie the best part..

Aku kalo cuci pad sure terkeluar die punye isi dalam tue..almaklumle syok sgt menekankan tau2 dah terkeluar..(aku slalu gune brand kotex)..ble basuh haruslah masuk dlm water drain tue kan maka terjadilah blockage ataupun dalam BMnye tersumbat..huhu..tapikan..bile basuh PAD HERBA nie..even die punye isi tue terkeluar..bile kene air die punye gel tue meresap oooo dalam air..sooo..xperlu la nak risau..

Harga pad nie kalo banding antara harga aku jual dgn harga luar tue lebih kurang je tp kalo korg beli dalam borong (refer entry aku yg sebelum nie berkenaan harga) mmg korg jimat byk..mase aku beli pun aku beli yg pakej *pantyliner+day+night=RM35 termasuk postage*..murah giler kan..haaaa..

So...ape lg..cepat2 la beli..byk kebaikan pad nie..korg nak pakai utk kegunaan lain pun bole..aku tempek'n lg skali gambar die..


Utk keterangan lanjut bole la bace kat entry PAD HERBA yg lepas ea..


Ape tunggu lagi..beli la PAD HERBA ini..nak oder boleh direct email sy or inbox FB je..

^__________________^









No comments:

Post a Comment