Friday 3 August 2012

Panduan bersama...=D

Assalamualaikum...

Alhamdulillah..masih lg dipanjangkan umur untuk menunaikan ibadah puasa...

Di sini aku nak berkongsi sedikit ilmu dgn korg2 yg bace blog aku yg xseberapa nie..

Moh kite tgk ape die ea...


Tanda-tanda yg selalu kite nampak bile bace Al-Quran tapi x tau ape fungsinye especially aku yg sangaaaaaaaat noob nie..

So..bile dapat je tanda-tanda nie baru la aku paham fungsi die..terima kasih pd kawan ofis aku yg gigih print and bg kat aku...

Harap2 membantu korg2 semua bile bace Al-Quran termasuk aku..

Oh ye..btw..bagus tau kalo korg gune Al-Quran digital nie..kat umah aku ade 1..best oooo gune.....
(ala..yg ade skali ngan pen die tue..jap2 ku letak gbr)

-Ehsan Google-

Serius aku cakap..Al-Quran nie mmg sgt membantu..utk yg xberapa pandai tajwid or bace pun xlancar..Al-Quran nie mmg sesuai sgt2..

About the price mmg la mahal tp worth it sebabnye die ade skali dgn tafsir..so sambil2 korg bace sambil dgr tafsiran ayat tue..oh ye..kite juge boleh dgr bacaan Quran dari Qari2 hebat dunia n kite pun boleh ikut skali dorg bace..

Bestkan..utk yg xde tue g la beli..mahal sikit xpe tp bole gune utk belajar especially nak ajar anak2 yg baru nk mule bace Quran..

Utk yg da ade..syabas diucapkan..huehue..

..Selamat Menyambut Bulan Ramadhan..

^_____________^



P/s: Kalo nak beli dress/blouse bole email sy or inbox di FB..oh..sy ade jual produk bru..tggu eh..

No comments:

Post a Comment